INFO

Aandacht:


Goede dag.



Ten eerste moet ik uw vertrouwen in deze transactie vragen; dit is op grond van zijn aard als

volkomen vertrouwelijk en topgeheim zijn. Hoewel ik weet dat een transactie van deze omvang

zal iedereen ongerust en bezorgd maken, maar ik verzeker u dat alles goed zal komen bij de

einde van de dag. Het zal u misschien verbazen dat u deze brief van mij ontvangt, aangezien er

geen eerdere was

correspondentie tussen ons. Mijn naam is Hani Hasan, persoonlijk financieel adviseur van mijn

Late

opdrachtgever, een expatriate ingenieur en aannemer.


Mijn doel om contact met u op te nemen, is dat u mij helpt zijn geld dat bij de bank is gestort

veilig te stellen

voordat hij stierf, om te voorkomen dat het door de Bank in beslag wordt genomen of als niet-

opgeëist wordt verklaard. het fonds

waarde is $ 9,2 miljoen USD (negen miljoen tweehonderdduizend Amerikaanse dollars),

dit geld is gestort door mijn overleden cliënt voordat hij stierf, op 16 april 2014 en later

tot op de dag van vandaag bleven zijn familieleden onbekend.



Ik garandeer het succes van deze transactie in alle wettelijke definities.
Als zijn adviseur/accountmanager heb ik contact opgenomen met de bank voor de vordering van het

fonds en de

Bank heeft mij een bericht gestuurd om contact op te nemen met de nabestaanden of de rekening

wordt gedeclareerd

onbruikbaar en het fonds zal worden teruggetrokken door de staat. Aangezien deze rekening geheim

is en daar

is er niemand meer om het fonds op te eisen, daarom neem ik contact met u op. ik vraag het

eigenlijk

voor uw toestemming om u aan de Bank voor te stellen als de Nabestaande/begunstigde van mijn

overleden cliënt

fonds, zodat het fonds aan u als zijn nabestaanden wordt vrijgegeven. Alle juridische documenten

om

maak een back-up van uw claim, aangezien de naaste familie van mijn cliënt zal worden verstrekt.

Alles wat ik nodig heb is je eerlijkheid

samenwerking en absolute vertrouwelijkheid om succes te garanderen.



Ik wil erop wijzen dat ik wil dat 20% van dit geld voor onkosten en liefdadigheidsorganisaties

is,

terwijl de rest gelijkelijk tussen ons wordt verdeeld. Deze transactie is volledig risicovrij.

ik zal

gebruik mijn positie om de succesvolle uitvoering van deze transactie te garanderen. Als je bent

geïnteresseerd, neem dan contact met mij op, na uw reactie zal ik u meer details verstrekken!

dat zal u helpen meer te begrijpen over deze transactie.



De voorgenomen transactie zal onder legitimiteit worden verwerkt door een advocaat, die mij zal

beschermen

en u tegen elke overtreding van de wet.

Als u het doel met mij wilt bereiken, neem dan zo vriendelijk contact met mij op met uw

interesse voor

verdere uitleg en beter begrip. Laat het me ook weten als je dat niet bent

geïnteresseerd, zodat ik mijn zoektocht kan voortzetten naar een andere burger die dezelfde

achternaam heeft met mijn

late klant.



Vriendelijke groeten

Hani


ZEER BELANGRIJK OM OP TE MERKEN:
Als je deze transactie niet aankan, zoek dan iemand die in staat is om het af te handelen. Dit

is een

levenslange kans het is niet goed om het te missen.
Als we nu geen aanspraak maken op de fondsen, zouden de fondsen worden teruggeboekt naar het

systeem als:

niet-opgeëiste nalatenschap bij het verstrijken van de rustperiode zoals goedgekeurd.
Ik verzeker u dat deze transactie zou worden afgehandeld volgens de gepaste erfenisprocedures en

elke

noodzakelijke legitieme regeling zal worden getroffen om u de echte begunstigde van de

erfenis fondsen. Het vereist in dit stadium ook alle vertrouwelijkheid en ik geloof dat u dat

bent

klaar om dit absoluut discreet te houden totdat u het geld van de bank kunt claimen. Een keer

het geld wordt aan u vrijgegeven, het zal tussen ons tweeën worden gedeeld.

Stuur uw reactie waarin u aangeeft dat u klaar bent om door te gaan met deze transactie en ik

zou geven

u meer details, en we zullen meer details bespreken, evenals de procedure om een

succesvolle voltooing. Dit is een kans van je leven en mensen bereiken het elke dag.
Ik wacht uw antwoord af
Eerlijk,